یــــــــــــک ســــــــــــــــــال گــذشــــــــــــت !!

1 - نخستین اندیشهء خداوند یک فرشته بود ، نخستین واژهء خداوند یک انسان .            جبران خلیل جبران.

2 - یـــــــــــــــک ســــــــــــــــــــــال گــذشــــــــــــــــــت ؟؟؟!!!
 بــــــــــــلـه !! یکسال از اولین یادداشتم در این وبلاگ میگذرد .در این مدت حوادث بسیاری بر من گذشت ولی تا جایی که مستقیما به وبلاگ نوشتن باز می گردد پیدا کردن دوستانی است که ارزش  قابل توجهی دارد.
 چقــدر سریـع گذشت .به جرأت میتوانم بگویم که کوتاه ترین سالی بود که تجربه کردم!!!.در اینجاست که شاعر میگوید :
    این قافله عمر عجب میگذرد               دریاب دمی که با طرب میگذرد .

3 - تعویض آهنگ وبلاگ موجب نارضایتی تنی چند از اهالی شده بود.لذا لازم دانستم اعلام کنم که ، موسیقی رسمی وبلاگم آهنگ گل گلدون است. شاید سیمین غانم میدانسته که روزی روزگاری ، وبلاگی بنام ستاره قطبی متولد خواهد شد که خواند ؛ "تو که دست تکون میدی به ستاره جون میدی ... "!.
   اما این اجازه را به بنده بدهید که گاهی برای  تنوع ، الزام تقویمی ، الزام متنی و ...، آهنگی بجز گل گلدون را روی وبلاگم بگذارم.
    البته در آینده این مهمٌ بطریقی ارائه میگردد تا گوش دادن به آهنگ دلخواه میسر باشد .

4 -
نه !
هرگز شب را باور نکردم
چرا که
        در فراسویِ دهلیزش
به امیدِ دریچه ئی
                     دل بسته بودم.
                                            شاملو.

نظرات 10 + ارسال نظر
سارا سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:36 ق.ظ http://cottage.persianblog.com

تولد بلاگتون مبارک ...چه نتیجه ای .....خندم گرفت راستش !‌ اما خیلی جالب بود

مهدی سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 05:50 ب.ظ http://bun-bast.blogsky.com

سلام.
مبارک باشه...این خونه ما هم ۳۰ آذر یک ساله میشه چون
maah.blogsky.com
در مورد آهنگ وبلاگ من اعتراضی ندارم...
تا بعد...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 24 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 11:14 ب.ظ http://gorbegor.blogspot.com/

دوست خوب ام َ ناچارم از دیرکردی که در ارسال جواب دارم عذر بخواهم . زیرا من هیچکدام از کارهای بلاگ ام را خودم انجام نمی دهم. کسی هم که این کار را می کند خیلی در دسترس من نیست. برای همین هم نتوانستم آدرس آرشیوم را برایتان بگذارم. با این همه می دانم که سارای کلبه ی کوچک تخصص این کار را دارد. امیدوارم این کار را بکند . بلاگ تان را خواندم. از این که شما هم در فضای اشعار شاملو تنفس می کنید بی نهایت خوش حال ام. و دیگر این که وقتی صدای اش را این جا شنیدم پاک عقل و هوش ام را از دست دادم .

روزنه پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:48 ق.ظ

۳روز از من بزرگتری!!!
میبینم که تو هم جبرانو دوست داری...
سال دوم پربارتر و البته بدون تعطیلی باد..
مفق باشی.

نازنین(روزهای آبی) پنج‌شنبه 26 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:57 ب.ظ http://blackrose.blogsky.com

سلام دوست من منم به نوبه خودم تولد این دوست تبریک میگم
پشت آن دریچه را دیدم
آنوقت بود که شب را با تمامی سیاهیش
باور کردم
((دوست آسمانی تو))

شبح جمعه 27 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 10:51 ق.ظ http://shabah.org

یکی از کارهای من وقتی در کوه و بیابان یا شهر جدی هستم این است که سریع ستاره‌ی قطبی را پیدا کنم. با دوستان هم سر این موضوع شرط می‌بندیم و معمولا من برنده می‌شم. حالا متاسف شدم که چرا اینقدر دیر ستاره‌ی قطبی وب‌لاگستان را پیدا کردم به هر حال تولدت مبارک!
راستی مرسی که به جمعه‌ام با صدای شاملو بزرگ و شجریان روح تازه‌یی دمیدی!

کارمند علی دایی جمعه 27 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 09:12 ب.ظ http://imanem.blogspot.com

۱سال بزرگتر شدی......ستاره قطبی نورش بیشتر شده..

عزیزدوردونه یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 12:15 ق.ظ

پایداریتان را آرزو میکنم

ستاره یکشنبه 29 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 02:46 ق.ظ

میلادت مبارک ستاره قطبی. فقط میتونم بگم که آرزو دارم در این راهی که در پیش گرفتیدُ استوار و پاینده باشید.فضای قابل ستایشی دارید.
از موزیک سر شار از احساس وبلاگتون هم سپاسگزارم
پیروز باشید

هیلا دوشنبه 30 آذر‌ماه سال 1383 ساعت 03:47 ب.ظ http://morteza82.tk

آره. روزگار زود میگذره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد